Overseas Reactions
/
Red Sox fall to Rockies in a brutal ending — overseas reactions
⚾️ MLB

Red Sox fall to Rockies in a brutal ending — overseas reactions

MLBYouTubeGame Highlights6/23/26, 8:50 AM

レッドソックス痛恨の幕切れ負け 米ファン「退屈なほど弱い」【海外の反応】

レッドソックスのファンでいるのは、つらい😅
@iWanderthewastes

レッドソックスがロッキーズに2-3で敗戦。最終回の守備の乱れもからむ痛恨の幕切れに、海外のコメント欄がざわついた一戦。予想外のロッキーズ勝利への驚き、打てないレッドソックスへの嘆き、最後のプレーでの守備ミスへのツッコミ、さらに2007年ワールドシリーズ再戦という渋い小ネタまで飛び出す。レッドソックスの吉田正尚はこの日3打数無安打1四球と静かだった。最後は、レッドソックスの“弱さの質”を言い当てる一言で締まる。

🇯🇵 Japanese players

吉田正尚レッドソックス

This game3打数0安打 1四球

Season打率.242 1本 10打点 OPS.647(52試合)

WAR-0.3

Δ vs prevOPS -.009

吉田正尚's season stats

MLB(YouTube公式ハイライト)

Scroll while you watch

Picked comments (excerpted from 38)

  • @SlimxglizzyJr👍 11

    いやー、まさかロッキーズが勝つとは思わなかったわ。特に8回のあのアホみたいな走塁のあとでだぞ。こんなことある?

    Yooo I did not expect the Rockies to actually win especially after that insanely stupid base running in the 8th. I can’t believe that just happened.

  • @nikoenciso01👍 0

    うおー、すごい勝ち方。こういう試合は球場で見ると最高に楽しいんだよな

    Wow what a win these those games so fun to attend

  • @Mark-xl1ze👍 26

    2007年ワールドシリーズの再戦じゃん

    2007 MLB World Series rematch

  • @Tencho0903👍 7

    最後のプレーのレフトの守備、ひどすぎだろ💦

    That was some awful defense by the left fielder on the last play. 💦

  • @affzun9👍 1

    ああいうのを“パニクったやつ”って言うんだよ

    We call that, being a panicky Pete.

  • @jonton47👍 0

    とんでもない幕切れだった

    That was a brutal ending

  • @JeffC-1👍 4

    面白い試合だった🎉

    That was fun 🎉

  • @roscoefoofoo👍 8

    レッドソックスはただ弱いだけじゃない。弱いくせに退屈ときてる。打てないチームは希望すら抱かせてくれないんだ。(あと最後のプレー、あれはDuranのエラーにしとけよ)

    The Red Sox are not just very bad. They're very boring at being very bad. Teams that can't hit can't inspire hope. (And that should've been an error on Duran on that last play.)

More to read